čtvrtek 11. června 2015

Anime Tag🔰 (part I.)

Yo!
Takže jsem hledala nějaký tag, který by bavil jak mě, tak i vás (doufám) a narazila jsem na tenhle. Ano, bude to asi spíše pro otaku, ale třeba se tu najde i někdo, koho to prostě bude jen tak zajímat. Je to zase něco víc o mně. A na konci se dozvíte malé překvapení!



1. Who's your favorite anime male character?
Takže mým asi nejvíc, nejvíc, nejvíc anime crushem je Aomine Daiki. (Kuroko no Basket) Hned za ním je Ayato Kirishima z Tokyo Ghoul. Je zajímavé, že oba dva mají tmavě mofré  (fofola everywhere) modré vlasy a povahově jsou to...jak to jen říct. No, omluvte mě, svině.

2. Who's your favorite anime female character?
Fuu, Iki Hiyori z Noragami. Mám jí ráda. Přijde mi 'normální', chápete? Prostě je to holka, není nijak extra silná, ale má jiné přednosti. Není to fiflena ani nějaká mužatka s hypervysokým egem co se hrne do každého boje a myslí si, že vyhraje. Občas se  ní trochu vídám.

3. What's your favorite anime soundtrack?
Určitě Tokyo Ghoul <3 OST z TG je prostě můj totálně nejoblíbenější! Unravel, Kisetsu Wa Tsugitsugi Shindeiku, Glassy Sky, Symphony, White Silence...D.o.k.o.n.a.l.o.s.t s.a.m.a!Tady máte odkaz na Youtube.

4. What's your favorite opening and animation?
Um-m, řekla bych Unravel, ale už ho tu jednou zmíněný máme, takže dál je to Owari no Seraph. (Seraph of the End) A prostě Mikaaaaaa *die*.

5. What's your favorite anime ending and animation?
Dobře, tady se sice budu opakovat, ale asi to je Kisetsu Wa Tsugitsugi Shindeiku od Amazarashi z Tokyo Ghoul. Je to prostě dokonalá písnička, která mě vždycky dokáže dohnat k slzám. Let's go home, Kaneki. -Hide 2015

6. What's your favorite anime scene?
Týjo, tohle je dost hard otázka. Ale seriously, jak to mám vědět? Jak mám vybrat jenom jednu? To snad přece ani nejde...Ale možná bych tu chtěla zmínit něco z Kaichou wa Maid-sama. Je to scéna myslím z posledního dílu nebo prostě z nějakých těch posledních. Taky bych chtěla svého stalkera. <3

7. If you could met an anime character who would it be?
Bože, tohle jsou fakt otázky. Mám celý seznam mých oblíbených postav a vážně bych je chtěla potkat. I když..asi ne úplně všichni, jelikož bych z toho nejspíš nevyšla žívá, ale chápete. No, asi by to byl Aomine. Přece jen je to the biggest crush! <3

8.  What's your favorite thing about anime?
Tohle je hezká otázka. Mám ráda to, co se děje. Je to takový útěk z reality, protože přece jenom, ať už chce být anime realistické jak chce, nejde to. Vemte si např. Kaichou wa Maid-sama o kterém už jsem se zmiňovala. Nejsou tam žádné nadpřirozené síly, žádné technické vymoženosti, žádné násilí, ale je to romantické anime. A teď si představte, že se objeví tak vytrvalý kluk jako Usui, který ve vás pozná vaši pravou stránku a bude se k ním pomalu, ale jistě dobývat. Pro mě to zní jako sen, ale že by se to stalo? Možná jsem trochu pesimistická, ale nemyslím si.  Prostě mám ráda příběhy. Nevím jak bych to mohla vysvětlit. Myslím, že každý kdo se kouká na anime, nebo má jiný oblíbený seriál tak to zná.

9.What's your least favorite thing about anime?
No, asi bych anime vyčetla to, že teď mám strašně vysoké nároky na vztahy. Ne, že bych někdy nějaký měla, ale když vidí lásku v anime, je to prostě něco, co chci strašně zažít. Jenže pravděpodobnost je vážně hodně nízká...Prostě závidím postavám život, který žijí. To na anime mám i nemám ráda zároveň. If you know what I mean.

10. Who are your favorite anime couple?
Dobře, nebudu tu vypisovat koho všechno shipuju a vyberu nějaký pár, co je spolu ofc. No, přemýšlím a vážně mě nic nenapadá. *hard breathing, hard thinking*
Uryuu Minene a Nishijima Masumi! (Mirai Nikki)
11. What anime character are most similar to you in terms of personality?
No, to já vám asi nepovím, nerada sama sebe popisuju a přirovnávám a tak. Je mi to nepříjemné. Můžu udělat menší anketu a pak vám dám vědět!

12.  Who's your favorite anime animal?
Fakt? Anime animal. Dalo mi trochu práci abych to nepopletla, heh. Pokud se to počítá, (počítá!!) tak je to Pluto z Kuroshitsuji. Bylo mi ho vážně líto potom. :c
13. What anime would make a good game?
Ona je od skoro každého anime už hra. Třeba teď by měla vyjít na PS Vita hra Tokyo Ghoul. Teda, někde jsem to četla, tak doufám, že to nebyly kecy!

14.  What game would make a good anime?
No, takže z LoL-ka, WoW-ka a tak by anime asi udělat nešlo. Sims? Ne. Hmm, ty jo, fakt mě nic nenapadá. Možná taková ta hra s tou liškou, jak hledá ty klíče apod. kdysi jsem jí hrávala na onlinovkách!

15. What was the first anime you've ever watched?
Pokud nebudu počítat Pokémony, Naruta atd. na Jetixu, tak to byl Bleach, ale o tom už jsem psala v dřívějším článku, který si můžete přečíst zde. Je to nejčtenější článek tady na blogu! Za to vám moc děkuju!

16. Do you think you'll ever stop watching anime?
No, myslím si, že si budu dávat pauzy, ale doufám, že s ním nikdy úplně nepřestanu. A nedokážu si momentálně vybavit důvody proč by se to mohlo stát. To by bylo vážně divné.

17. What's your favorite genre of anime?
No, nemám vyloženě nějaký okruh. Mám sepsaný animelist, kde mám anime, která mě něčím zaujala a tím pádem se na ně chci podívat. Žánr řeším spíš podle nálady. Momentálně potřebuju něco jako Another. (btw. kdo jste viděl Another? a váš názor?)

18. What's your least favorite genre of anime?
Jak jsem říkala nahoře, nějak extra to neřeším, ale když o tom tak přemýšlím. Yaoi nebo yuri mi nevadí, ale celkem mě štve hentai. Nejsem divná?

19. Are you open about watching anime with people you know?
Ano, moji kamarádi to vědí. A většina z nich anime odsuzuje. Já jim nic nevyvracím, neustále opakuji ať něco říkají potom, co si jich pár zkouknou. Ale to se nejspíš nestane. None of my bussines. Moje internetová aktivita toho taky plno napovídá, takže lidé to prostě vědí.

20. Have you ever been in Japan?
Ne-e-e-e-e-e :c ale asi jako každý otaku bych se tam chtěla strašně moc jet podívat. Nejenom kvůli tomu, že sleduji anime, čtu mangu a tak, ale i kvůli kultuře. Korejská a Japonská kultura mi přijde dost zajímavá, takže tak.

21. What anime was the biggest let down for you?
Doufám, že teď mě nikdo neukamenuje, ale bylo to asi Shingeki no Kyojin/Attack on Titans. Začátek mě nadchnul, ale pak to pomalu šlo dolů a celkem mě to nudilo. A konec série? Dokoukala jsem to jenom kvůli tomu, že nesnesu, když něco nedokoukám. Protahování bylo prostě strašné. Naopak to chápu, museli si něco nechat na další sérii. Myslím, že by měla vyjít tohle léto, tak snad bude lepší jako ta první. Co vy? Těšíte se na ní?

22. What anime was better than expected?
No, teď musím chvilku přemýšlet. Asi Noragami, které se zařadilo mezi moje oblíbené. <3 Původně, když jsem se koukala na stránku anime na shirai, říkala jsem si co je to za blbost a odložila jsem to. Pak se o tom zmínil kamarád a mě nejprv nedošlo, že je to to samé a pak jsem se koukla na první díl a dost mě to chytlo. Je to skvělé anime se skvělými postavami a skvělým příběhem. A taky byla potvrzena druhá série! A Yukine...jeeee.

23. What's the best anime fight scene?
No, neviděla jsem zatím No Game No Life, takže asi nemůžu úplně vědět o čem mluvím, ale zatím je to pro mě asi bitva z Tokyo Ghoul Root A. Ta úplně poslední...Je to moje srdcovka.

24. Who's your anime waifu?
Um-m, no já hádám, že žádnou waifu nemám. Pardon. Ale. Ne.

25. What was your favorite video game as a child?
Dřív (a tím myslím s hoodně dřív) jsem hodně hrála onlinovka. Asi jsem neměla žádnou oblíbenou, ale jela jsem je all day, all night!

No a tohle byla první polovina anime tagu. Líbil se vám?^^ Napište do komentářů, jestli mám sepsat i druhou polovinu a byla bych ráda za zpětnou vazbu na otázky ze článku třeba..:)

A teď to překvapení. Chtěla bych totiž udělat menší giveaway, sice jen pro ČR ale aspoň něco. Tak mi prosím napište, co byste tam třeba chtěli mít a tak, snažila bych se co nejvíce přizpůsobit. A taky aby to bylo v nějaké finanční relaci dostupné i pro 14-ti letou holku. :D

Děkuji moc, Jee.





5 komentářů:

  1. Aww perfektní Tag! (Hlavně odpověď na otázku 22 mě velmi potěšila..)(Noragami už mám v plánu nějakou dobu...)

    Druhou polovinu bych viděla ráda :D :D Každý tip na anime se u mě váží zlatem... :D Mimochodem.. Vadilo by, kdybych si tenhle tag taky zkusila? (Můj blog zeje prázdnotou a mě nějak došly nápady..) Kredit za nápad by šel samozřejmě tobě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, že odpovídám později, ale byla jsem 'bruslit' :D
      Zaprvé ti moc děkuji, jsem ráda že se alespoň někdo ozval^^ Jinak na Noragami se určitě koukni, je to úplně asdf, k?:D

      No, druhá polovina tagu se anime vlastně ani nijak extra netýká, takže jí asi poupravím :)
      No a je samozřejmostí, že si můžeš napsat, od toho přeci jsou! Sice jsem nikoho netagovala, ale to není povinnost, spíš je to jenom starost s připisováním blogů, jmen, odkazů...Takže si ho určitě napiš a pak mi prosím nezapomeň poslat odkaz^^
      ありがとう ^^

      Vymazat
    2. V pořádku vždyť odpovídáš ještě ten samý den! :D :D :D Na Noragami kouknu určitě.. :D Za chvilku budu mít dokoukaný Death Parade, tak snad po tom :D

      Aha... No na druhou stranu.. Tagů na anime je spousta, že? :D

      Jasňačka, sepsaný to je za chvilku, jen musím nějak pořešit různý videa k tomu a gify,tak dám vědět až to bude! ;) Děkujůů! :3

      Vymazat
    3. Ahoj ahoj, tak já jen poslušně hlásím, že jsem to konečně dokončila. (Tag je přímo tady.) A opravdu moc děkuju za to, že jsem ho mohla udělat, je to takový "článek zadarmo". :D :D

      Vymazat
    4. Ahuj c:
      no mě neděkuj:D ale budiž^^ jsem ráda, že někdo další článek udělal:) Jdu se na něj kouknout^^

      Vymazat